27 December

I dag fyller mamma år. Grattis.
De har inte hänt så mycke under dagen. Christer har varit tvungen vara hemma med Oliwer. Han har feber och är fortfarande fruktansvärt trött. Vet inte riktigt vart vi ska vända oss. Hans behandlande läkare är ju bara i Pite 2 dagar i månaden.
Vårdcentralen tar inte emot honom eller de gjort dom inte då skakningarna börja så jag gissar att dom inte gör de nu. Under sommaren hade vi ju kontakt med barnmottagningen i Sunderbyn så dom kan kanske hjälpa.
Jaja vi måste ta tag i de här i morron de här går ju inte någon behörig läkare måste vi ju få prata med.
Alla symtomer finns med under biverkningar på medicin o är han lik mig så är han känslig för biverkningar.
Finns egentligen inte mer att säga om de idag kanske i morron hoppas jag.
Blir en tidig kväll för mig jag är oxå trött har blivit förkyld oxå som att jag inte va nog slut innan den kom.
Hoppas bara jag kan sova inte alltid de går trots att jag är trött....Borde kanske testa att byta kudde tror de är nå magiskt med min för så fort jag landar på den börjar tankarna snurra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0