7 Dec

Är de tydligen...hmm på förmiddan va jag i Öjebyn på ett möte som höll på till halv 12 va ingen större ide att åka hem för kl 13 skulle jag va hor läkarn. Jag ringde pappa för att kolla om hans sambo va hemma.
Han ringde hem o kolla o bad henne koka kaffe för jag va på väg. Tack de va snällt och gott att få en styrketår :)
På lassa fanns de som vanligt dåligt med parkeringar men jag hade tur så jag fick mig en plats.
Läkarn skicka mig på labb för att ta några blodprover :( aj. Hon som stack va inte så duktig så jag har ett jack av nålen o de ville inte riktigt sluta blöda sen så har jag ett blåmärke som vanligt. Fast nu är de ganska gulligt...ser ut som ett hjärta.
Jag hann bara hem så kom Rasmus mamma och syrran med bussen äntligen.
Dom har haft de bra i storstan.
I morron är de lugnt på mötesfronten ska bara ringa jobbet o prata med dom sen hade jag tänkt röra mig mot stan o fixa lite men de får vi se om jag orkar.
Nu är de sängen dessa möten tar knäcken på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0