Allt stängt!

Helt otroligt. Pbu och barnmottagningen i Pite är stängda. Tur att Sunderbyn finns. Jag fick prata med en jätte trevlig sköterska som såg i Oliwers journal att jag hade pratat med en läkare där flera gånger i sommar o den läkarn är ledig till på torsdag så jag fick en telefontid med henne då. Är ju lite onödigt att blanda in fler läkare.
Hoppas vi får byta medicin åt honom men de får vi veta på torsdag.


Vi fick middagsgäster i dag trevligt värre :)
De va Stina o Christian som kom hit fast inte nu för att äta utan för att hälsa på o då passa vi på att bjuda på mat.
Melker får ju inte äta sån mat än. Han fick lära sig hur mormor o morfars godisskål ser ut :)




Oj så spännade jag vill nog ha en...



Men med närmare eftertanke varför ska jag ta en när jag kan ta hela påsen?



Va?? Va säger du mamma får jag ingen???



Men de ser gott ut...



Snälla momme bara en liten godis...kram


Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Mammas snygging :)

2010-12-29 @ 12:59:58
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0