Alva

I dag kom hon till lule följde med mamma och hämta henne för mamma skulle på Åhlens och hitta inte. Jag är allas gps då dom ska dit. I alla falls så har hon blivit rikrigt stor tjej. Hon har alltid varit rädd cippa då hon kommit men inte idag :)
Tror hon kan ha blivit rädd för cippa skäller rätt mycke då någon kommer o problemet är att hon har ett gällt skall fast hon blir ju så glad.
Alva gilla då fasters tomtar o fasters nya soffa.
Hon är söt nånting synd att hon bor så långt borta så vi träffas väldigt sällan.

Blir nog en tidig kväll känner jag tycker jag sover mest fast gör ändå inte de för jag vaknar tidigt o kan somna ganska sent i mellan varven tyvärr sen vet jag inte om jag har så bra sömn.
Dom sista veckorna har jag somna förvånadsvärt tidigt förutom igår då.
Jaja blir nog bra fullt upp i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0