Dan före dopparedagen

I morron är de julafton :) och fullt upp med släkten. I dag ska vi fixa här hemma med lite julmat o tvätt fast å andra sidan så gör nog Chrille de mesta om jag ska va helt ärlig.
Under dagen kommer Eva o Magnus för att hälsa på senare kommer Stina, Christian o mormors hjärta Melker.
Vi ska äta midda tillsammans sen ska vi umgås i lugn o ro bara ha trevligt.
Min pappa o hans sambo skulle kanske oxå komma men de får vi se beror lite på när pappa sluta jobba.
Hur som hellst blir de en trevlig dag med alla förberedelser. Jag bara måste få sillsallad längtar så....ska skicka lite till pappa oxå. Han hinner inte göra någon o man kan inte fira jul utan......
Åååå vad jag längtar till i morron ska bli super kul att se barnens min....hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0