Förvirrad

Tänk om jag kunde va mindre förvirrad. Va lätt livet skulle va. Har försökt ansluta min nokia men de går inte som jag vill. Har letat saken till minneskortet så jag får in de jag har där i alla fall.
Men jag hittar de fan inte. Kan ju inte ringa Christer om allt jag letar han är ju på jobbet. Hmm får nog vänta till han kommer hem.
Jag förstår inte hur han står ut jag har noll koll på allt så lätt kan han inte ha de. Hålla koll på hela familjen men han gör de super bra. Får skita i de nu o göra mig klar för mitt möte kl 10. Blir nog bra i slutändan tror snart de lugnar sig på den fronten

Kommentarer
Postat av: Runekarine

Informative website! Thanks!

2011-01-28 @ 11:16:16
URL: http://runekarine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0