Ger upp.

Nu ger jag upp för i kväll. Julklapparna är långt ifrån inslagna men de hinns nog med :)
Såg att Stina o Christian varit förbi med lite klappar då vi va i stan.....Helt otroligt jag tycker att vi inget köpt från oss men ändå fullt under granen. Hmm granen...den är skit ful jag har inte hittat något fint glitter får nog skaffa de vanliga tråkiga om jag kommer ihåg de.
Hoppas inte pojkarna blir allt för besvikna över att mamma o pappa inte köpt dom lika många julklappar som  vi brukar men de återstår att se. Jag vet att de blir att ha kameran i högsta hugg julafton för att fånga deras reaktioner hehe kommer att komma bilder från de hoppas jag med tanke på att datorn ska på rep.

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Ja de ska bli kul :) Men annars kan du låna min dator så du kan lägga upp bilderna. Tänkte eftersom er dator inte fungerar speciellt bra så tar jag med min dator till er över jul.

2010-12-21 @ 09:34:39
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0