God morron

I dag händer de lite mer. Jag ska på vårdcentralen o ta massa prover. Gillar de inte har just blivit av med blåmärket jag fick förra gången. De finns inte en som kan sticka mig utan att jag får onda blåmärken.
Skit samma måste göras.
Chrille är hemma idag vi har -25 grader. Förstår att de inte blev att jobba från morron i alla fall kanske efter lunch. Jag skulle inte alls vilja ha hans jobb just nu har dom bara ute jobb.
I eftermidda kommer min söta brorsdotter och ska va med sin farmor tills pappa kommer. Mamma ville att jag skulle följa o hämta henne men vi får se. Jag somna ganska sent igår.
Vi har nästan kommit på vad vi ska köpa i julklapp.
Storebror får inte en iPad.....syrran önska sig 5 miljoner o en porsche av tomten av mig ville hon inte ha nå :)
Undra om hon slutat tro på tomten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0