Helgen!

I lördags körde Chrille mig till jobbet för jag hade saker att fixa där. Trevligt att träffa dom och skönt att de blev gjort. Efter de så sprang jag en snabbis på stan. Vi behövde dvd-skivor för att bränna ut alla kort vi har på datorn.........
På morronen då jag skulle kolla runt fick den ett jävla ryck...pang död...starta upp den o ingenting funka, inget internet inget tangentbord och så hitta den inte batteriet. MORR den kom igång till sist i alla fall så jag har brännt ut korten med mera.
Chrille försökte formatera den igår men vi måste leta reda på skivorna som följde med vid köpet för de gick inte men recovery enheten :(
Stina o Christian kom på midda kycklingtaco gott. Stina ringde under dan o sa att hon va sugen på de så hon löste vårat middags problem :)
Dom blev kvar här o pojkarna tog sig en liten öl.
Jag och Stina fick skratta rejält....Christian ville upp på wii fitbrädan sen blev han nyfiken på Zumba.
Vi skulle testa de men jag fick inte nog med golvyta så jag satte mig med Stina i soffan o skratta i stället.
Roligt värre.

I dag strular datorn lika mycke är lur om att vi måste lämna in den :( hur ska detta gå?
Är ju databeroende.
Barnen har åkt med mormor o moster till stan och älsklingen är super duktig...STÄDAR...jag sitter här helt orkeslös. Blev sent igår o som vanligt vaknar jag för tidigt.
Undra hur de blir när jag blir pensionär? Gissar att jag lägger mig vid 17 tiden o vaknar vid 3.
Hoppas ju att jag snart kan börja sova på morron igen.
Jag behöver ju inte vara först upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0