Hockey!

Trist för mig o Rasmus...canal+ visa Luleås match i kväll. Tur att vi har varsin dator att sitta vid :)
Jag vet inte riktigt vad Rasmus gör men jag kollar runt lite. Ska nog söka lite recept till nyårs menyn.
Jag hade tänkt pröva något nytt o väldigt festligt får väl se vad jag hittar.
Kom just o tänka på en sak Rasmus sa på julafton...då tomten fråga om han hade varit snäll va han faktiskt ärlig o svara: inte speciellt. Han kan va snäll bara han vill men han får anstränga sig rätt mycke. Nu är de ju så att han inte rår för de men han har nog ändå kommit en bit på vägen.
Pappa o Marith har varit o hälsa på idag medan Oliwer o Chrille va o skruva i skotern i Rosvik.
Pappa ville inte riktigt ha kaffe från Tassimon han köpte oss utan han ville ha "riktigt" kaffe. Först då Chrille o Oliwer kommit hem lyckedes jag övertyga honom att smaka men varken han eller Marith gilla de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0