Julafton!

Nu kommer bilder från julafton. Oliwer hade inte gömt kamerakabeln så långt borta :) lite ordning har han ändå.
Efter Kalle o mat kom tomtarna


För en gång skull hade syster sitt långa hår utsläppt.
Oliwer fick ett paket o blev så här glad


Trots att vi har ganska stor lägenhet så kan den bli ganska trång då man är många...
Vi fick inget bra kort på Melker o tomtarna. Han blev inte rädd men va riktigt trött...



Så han tog en tupplur i pappas famn gullunge.
Alva va vaken o ville ha paket



Rasmus oxå



Tomtarna delade bara ut till barnen dom har mycke att stå i o många barn att besäka.
Ramus fick öppna sitt stora paket först gäller ju att hålla lite kolla så ddom öppnar i rätt ordning...



Hmm vad kan de va. Han tror nog inte sina ögon men en laptop. Då blir man så här glad.



Han sa att han inte behövde mer klappar men ångrade sig o öppnade resten.
Oliwer måste ju oxå få öppna de han önska sig men inte trodde att han skulle få



Fast önskar man nog mycke får man...



Ett nintendo DSI
Alva fick välja ett paket



De va en docka som hon blev glad över



Oliwer hade gjort ett paket åt mormor som hon nog va väldigt nyfiken på



Hon blev riktigt rörd över förklädet som ser ut så här



Jag fick ju ett paket som jag va jätte nyfiken på från ett oväntat håll...stort va de



Här tog batterierna i kameran slut men jag blev super glad de var detta



Pappa är ju lite lurig. Han hade lagt spensalvan överst o jag blev super lycklig som jag har letat efter den. Hade inte en tanke på att de kunde va något mer tills Christer sa att jag kanske skulle kolla lite mer.
Då såg jag kaffemaskinen som jag hade önskat mig trodde ju inte jag skulle få den men de fick jag. Ett jätte tack till pappa o Marith.
Vi fick andra fina saker oxå. Hade önskat mig en sak av Stina o Christian ett kort på Melker..



Vi fick ett fint kort på Christers brorson Thor oxå tack.
Ingen jul utan en inslagen tomte haha



Den hänger på insidan av toadörren skit frän :)
Så vad blev Melkers favorit klapp??



En alldeles egen mjukistomte som jag hitta till sist men fick oxå leta. Den skulle va helt mjuk. Vill ju inte att han ska göra illa sig.



Men vart tog den vägen jag skulle ju äta på den :)
Hmm fick en julklapp i kylen oxå men den är i magen...gravadlax mums tack mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0