Lördag

Idag ska vi ut till lillpite Christer ska fixa Evas kakel i köket. Har bara väntat nått år på de men men ska tydligen bli i dag o sen fixa fogarna i morron om jag har fatta allt rätt.
Jag har en önskan om att få åka till marknaden dom har i storforsen men får väl se om de hinns med.
Älsklingen har löst sitt skoterproblem nu. Han ska köpa sin brors maskin häär framöver INTE för jul i alla fall.
Jag stödjer inte de beslutet men han gör som han vill.
Törs lova att nästa vinter vill han ha en annan maskin en "familjemaskin" som han brukar säga eller som han sa förra vintern fast då hade vi en lång med dubbeldyna men i vinter skulla han köpa en som hade bättre o skönare dubbeldyna. Jaja nu är de som de är bara ta de får ju skylla mig själv då jag säger att han får göra som han vill.
Cippa va riktigt söt igår hon saknar Rasmus de märks för hon sökte o sökte sen stod hon o vänta vid dörren.
Hon blir alltid så här då hennes flock inte är där dom ska va. Är nog bara så då man har en "vallhund"
Dax för mig att göra sig klar är inte så snabbt gjort sen jag klippte mig men de gör inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0