Nyfiken!!

Jag är så nyfiken att jag håller på att döööö. Pappa o hans sambo va hit i kväll farmor hade skicka nå julklappar till mig o mina syskon o helt oväntat säger han åt mig att jag får de största paketet....han har köpt en julklapp åt mig för första gången på väldigt många år men de gör inget han har alltid gett åt pojkarna o de är barnen som är viktiga.
Kan ju säga att han njöt av att se hur nyfiken jag blev. Han känner ju mig. Då jag va barn fanns de aldrig en klapp åt mig under granen för jag smög upp o tjuvöppna kom han o mamma på :(
Så han bad Chrille hålla koll på mig i natt haha går inte smyga för han....
Nu sitter vi här med dotra o hennes familj o spelar bingolotto. Lilla älsklingen har legat på golvet och varje gång tomten va i rutan börja han skratta...
Haha mormors pojke :D
Ojoj va jag längtar till i morron då jag får öppna men bäst blir ändå att se alla barns reaktioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0