Rastlös!

Trött som bara den men rastlös. Har gjprt allt på min "att göra lista" typ ringa chefen och ändra datumet på sjukskrivningen. Läkarn sa till 7 januari men Chrille som är observant såg att hon skrivit till 11 januari.
De blir svårt att hindra inpulser under den här tiden jag har bättre koll på dom då jag har nå att göra.
Men de får gå ändå ska vila på en stund o hoppas jag somnar fast de är ju inte så troligt.
De finns inte ett skit på tv som vanligt bästa programmen visas på natten då man sover.
Tror att Chrille ska o fixa fogarna på Evas kakel efter jobbet. Följer nog med då bara för att få se något annat än våra väggar.
Behöver vila men inte bra att isolera sig för mycke heller de blir jag inte "piggare" av.
Nu ska jag ta boken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0