Så är de

Känns att jag inte har full ork i kroppen inte så mycke att göra åt. Jag hinner de jag hinner och orkar de jag orkar.
Då jag skulle stryka gardiner insåg jag att dom behövde tvättas så jag drog till tvättstugan då dom va klar så fortsatte jag med kläder men som sagt var känns att jag inte har full ork. Tvätten får ligga en stund o gardinerna styrker jag lite då o då.
Spelar ingen roll de blir ju gjort :)
Chrille ska få hjälpa mig hänga upp då han kommer hem.
Vill åka iväg o köpa en kappa till vardagsrummet är för lite juligt för min smak. Vi får ta de en annan dag för då Chrille slutat kommer Stina Christian och Melker hit.
Måste nog montera deras pepparkakshus....hmm blir fjärde jag monterar i ÅR borde verkligen dra ner på mitt julande men de går inte ÄLSKAR tomtar o jul de blir så fint då de är klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0