Sista dagen på året!

Strax har ytterligare ett år gått o kanske finns de en del att säga om de men de ids jag inte allt är inte värt att skriva här...
Vi va duktiga igår nästan all nyårs mat är klar allt utom potatisen men den vill man äta varm så de gör vi sen.
Vi tjuvsmaka köttet för jag börja tänka att vi kanske inte tycker om de vad gör man då?
Både vi o pojkarna tyckte om de så då återstår bara resten :)
De blir bara att vara hemma o tag de lugnt umgås med dom som kommer.
Jag känner mig piggare idag men är ändå förkyld.
Vi ska till apoteket en vända idag så Chrille va o koppla bilen. Efter de ska vi till Johan o Ylva dom ska låna min bil för deras har paja o Ylva jobbar. Nu har vi snart ingen bil hemma men vi behöver ingen heller. Christoffer har lånat Christers så han kan ta sig någonstans. Christoffers bil skar ju o de är ju inte så kul.
FÅR ÖNSKA ALLA ETT GOTT SLUT OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: - Elinabäckman.

fin blogg cissi! :'D

2010-12-31 @ 19:15:33
URL: http://superbbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0