Sovit

Har sovit midda 2 gånger i dag. Jag har en massa feber är förkyld som tusan och nyser som jag vet inte vad.
Förkylningen har slagit till ordentligt tyvärr. Inte mycke jag kan göra åt. Värst är nog att hörselgångarna sväller igen så jag hör ännu mindre nu än vanligt o jag får inte in hörapparaten. Inte nu för att jag använder den så ofta då jag är hemma. De blir på tok för mycke ljud.
Skulle nog ha börjat med avsvällande för flera dagar sen men inte lätt att veta att man ska bli förkyld.
I dag då vi skulle iväg o handla ville inte min fina bil va med. Den totalvägra....bara koppla värmen o batteriladdaren...så fick den stå ett tag så nu går den hur fint som hellst. Kan ändå förstå att den inte ville va med de va 28 grader kallt då jag klev upp o vi har en lyckomätare. De läker ut en hel del värme från fönstren tur att lägenheten inte blir kall :)
Ska hoppa i duschen sen såsa på vid tvn en stund om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0