Tomtebordet

Äntligen!! Igår fixa jag mitt tomtebord så här såg de ut

före, en enda röra bara upp packat
Efter en hel del flyttande och funderande så blev de så här



Kanske inte hundra klart kan tänkas att jag måste flytta om lite till så ljuset blir rätt.
Jag är väldigt petig då de gäller mina tomtar.
Fick en hel del tomtar över som jag inte hann ställa ut.
Rasmus åkte till Stockholm så jag va tvungen att packa lite kläder o så åt han sen va de bara hoppa i duschen.
Vi hade julfest på kvällen hemma hos en av min arbetskompisar så jag och Oliwer var borta till halv nio på kvällen han ville hem o sova.
Tro mig han somna direkt.
Gör inget att han va seg på morron för trevligt hade vi o åt god mat :)
Idag ska jag fortsätta ställa ut tomtar här hemma och byta lite gardiner i pojkarnas rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0