Ångest

Sitter här med en satans massa ångest. Har suttit o kollat på morron och jag har haft lite fel i ett problem jag inte har orkat ta tag i.
Tyvärr visa de sig att de är värre än jag trodde.
De som har hänt eller inte hänt beror på hur man ser de, börjar vara riktigt förnedrande och pinsamt av just den anledningen att jag inte tagit tag i de ordentligt. Men men å andra sidan är de bara jag själv som blir lidande av de.
Mina kännslor växer bara och de hade ju varit bra om de va en possitiv känsla men den är negativ och de påverkar mig för mycke nu...dax att fixa de.....
Största problemet är tiden den räcker liksom inte till för att kontakta folk som kan och vet och kan hjälpa mig. För jag kan inte fixa de själv har jag insett har ju faktiskt försökt med de utan resultat.
Men men jag får ta en dag i taget tiden bör ju komma snart tycker jag. Lättast är kanske att ringa o boka ett möte men de svider nog för mycke i stolthelen.
De här är ju min stora grej jag har lätt för att skuta upp saker o inte göra de på en gång. Hoppas de blir  bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0