Bra

Fan va bra jag är har äntligen tagit tag i många saker som legat o väntat. Ringt ett samtal som jag gruvat för massor tur jag gjorde de för nu vet jag vilka rättigheter jag har :)
Jag har fixat med schema åt Oliwer o mail ändringar till taxi.
Gud så skönt nu kan jag släppa de har inga måsten kvar. Har fått undan ett borde oxå TVÄTTA älsklingen blir nog glad de är oftast han som tvättar om de inte är kris o de är de inte nu men gör de ändå.
I går va våran dotter med familj förbi kul att träffa dom. Lilla hjärtat växer ju så de knakar men jag måste nog rädda han från den hemska potatisen de är inte gott. De har jag ALDRIG gillat o ska lära lilla Melker vad som är gott här i livet haha
Senare på kvällen kom mamma o syster så vi åkte bort en stund o hälsa på nå kompisar och där löste sig mitt klädproblem inför dom kommande firmafesterna. Så skönt jag slipper titta på kläder åt mig själv.
Vi ska iväg till stan idag för att fixa kläder åt Chrille (kanske nå skor åt mig)
Jag ska nog köpa strumpor åt mig själv så är allt klart slipper jag känna panik över de.

Hmm strax dax för tvättstugan o pojkarna att komma från skolan då ska dom få packa sina väskor till i morron så slipper jag de tjatet i morron innan taxin kommer.
Måste lägga mig o sova i morron under dagen efter dom åkt så jag orkar jobba natt i helgen.
Lär inte hända nå i helgen utom jobb o sova om jag kan sova men hoppas de har ju tagit tag i allt jag kan som har tyngt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0