Dagen

Fortfarande trött lyckades sova mindre än 3 timmar. Jaja inte mycke att göra åt.
Då gubben kom hem åkte vi o hämta Oliwer på fritids sen for vi på max tyvärr kunde jag inte äta så mycke. Min mage totalstrejkar då de blir för mycke sen kan jag nog lägga till lite magkatarr på de.
Vi åkte till Stina och Christian för att hälsa på en snabb vända.
Gumman hade kokat knäck åt oss bara för att hon vet att hennes knäck är dom enda jag tycker om o dom älskar jag nästan lika mycke som jag älskar henne. Melker skratta rent åt mormor idag skönt de värmer hjärtat.
På väg hem stanna vi till på kvantum för att handla lite o köpa en perkulator vi hade tur för de va inte många kvar dom har sålt riktigt många sen igår.
Dax att slita sig från datorn o besvara resten av frågorna som ska va klart till i morronbitti :(
Tungt gillar de inte riktigt men de måste ju göras så ingen idé att dra ut på elendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0