Dagen

I dag har jag haft en liten mysdag för mig själv. Jag tyckte de va på tiden att ta bort lite hår på benen va som en björn. Gjorde de sen tog jag ett skönt bad och en peeling.
Chrille sluta tidigt idag så vi for till stan för att köpa sockar och en julklapp till julfesten vi ska ha med jobbet :)
Väl hemma va de bara fixa midda sen blev de fullt hus, trevligt.
Nu i kväll skulle jag noppa mina bryn hade tänkt underhålla de då jag äntligen fått en fin båge på dom.
Men gick ju inte så bra högra ögat va väl okey att noppa men de vänstra AJAJ har nog mycke mer nerver där.
De gick inte alls.....
Någon som vill plåga mig???
Hjälp!!!
Är strax på väg till sängen ska upp tidigt i morron o har möte kl 9 och de tar nog hela dagen sen fråga älsklingen om han fick se fotboll o de är inte min favorit så jag passar på :) helt okey för mig att han ser sport ibland

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Men perfekt ;) HAHA!

2010-11-30 @ 09:52:09
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0