Delar av helgen

Freda va vi till pappa med lampan. Gud så skönt att slippa se den. Va inget fel på den utan vi va bara väldigt less den o så passa den inte in nu då vi köpt så mycke nytt.
Senare på kvällen spola älsklingen upp ett varmt bad åt mig då jag hade krypit ner där kom han in med ljus.
De va skit mysigt att bara ligga där o slappna av problemet är väl att jag blir så trött av att bada så efter de gick jag för att sova. Va ju inte så dumt eftersom jag skulle upp o jobba lördag passer börja 8 så.....
Igår då jag kom hem hade älsklingen tänt en massa ljus i hela lägenheten och gjort dipp med morötter o gurka så vi satt o mös en stund innan jag kröp till sängs. Jag är för kvällstrött nu får kämpa för att hålla mig vaken längre än barnen. Men men de kom ju lite snö så jag kanske blir piggare.
Oliwer har börja hosta o snora hoppas han inte har tänkt bli sjuk igen han har varit mycke sjuk sista tiden så jag lever på hoppet att han slutar hosta och kan va i skolan. Är ju inte de roligaste som händer då barnen blir sjuk.
Jaja bara vänta o se. Nu ska jag göra mig klar är jobbet som hägrar i dag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0