.......

Är trött än efter att ha jobbat natt i helgen. De går inte alls bra för mitt lag att sova om dagarna.
Kan ju vara så att allt de jag stressar påverkar oxå.
Igår då Chrille kom hem åkte vi till Lule. Han hitta en tröja o jag nya underkläder :)
Trodde de skulle bli en tidig kväll men blev alldeles försent. Då jag väl höll på att somna fick jag en massa oviktiga mess morr va arg jag blir.
I morse då Chrille väckte mig ville jag inte alls upp men va tvungen.
Oliwer skulle på skolan o jag skulle komma dit vid 10 för han skulle få spruta. Som vanligt va han duktig
Då de va klart va de bara stressa iväg för jag hade en tid att passa kl 11 o efter de bar de av med hunden till Älvsbyn hon ska oxå ha spruta idag. Hon kommer hem i morron måste klämma in hämtningen av henne bland alla andra tider.
Går säkert bra :) Hoppas besiktningen av pappas släp går bra är ju ingen hejjare på att köra släp men de tar jag i morron.
Ska kolla om de finns någon tid för att noppa ögonbrynen innan freda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0