Fel sida av sängen!

Hmm vakna på fel sida om sängen idag oxå känner mig inte på bättre humör.
Idag ska jag ta tag i lite problem som jag har så kanske de blir bättre ska kolla upp vad jag har för rättigheter.
Jag hoppas jag har rätt tyvärr kan de medföra lite risker men då får jag väl ta de. Funkar inte att de ska va så här.
Ju mer jag tänker på de ju argare blir jag.
Varför tog jag inte tag i de här tidigare då jag märkte att de inte blev som de va sagt.

Måste rapportera in ett passbyte oxå. Jag har lyckas byta pass så jag kan följa till skellefte på Christers firmafest.
De blir skönt att få en natt på hotell och maten serverad. Vet inte vilken tid vi ska träffas alla men vi kanske åker tidigare o fixar lite julklappar då vi får se.
Nu ska jag förbereda mig för att åka iväg.

Kommentarer
Postat av: Georgadele

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-05-26 @ 09:04:07
URL: http://georgadele.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0