Helgen!

Freda va de fullt upp. Sov inget under natten men lyckades sova på förmiddan :)
Vid 11.30 bar de av mot Lule för att hämta bilen vi skulle hyra kändes lite halv stressigt men de gick bra.
Väl hemma va de bara kasta sig i duschen för att börja göra sig klar till främmandet kom. Jag hann göra allt som jag hade tänkt innan :)
Bålen stod på bordet klar o jag va färdig sminkad.
De blev början på en super kul kväll. Vi va på Western farm i Boden. Ett kanon ställe.
Va länge sen jag hade så kul och börja längta efter att ta fram alla tomtarna göra jul.
Jag o Christer lamndade hemma runt halv 3.
Ett stort TACK till alla som va med och ett till stort TACK till Stina o Christian som var här och tog hand om pojkarna.


Lördag blev de att kliva upp ganska tidigt ändå vi skulle vara på marknaden i Öjebyn och hinna upp med bilen innan ett. Vi va in på Jula in snabb vända jag hade sett nå ljusstakar jag ville ha men med min vanliga tur var dom slut. Vet inte alls vad jag ska ha i vardagsrummet nu :(
De va ett bra marknads väder för ovanlighetens skull va bara mot stängningsdax de blev kallt.
Då vi hade packat ihop allt åkte vi ut till Lillpite för att fira Thor. Han fyller inte riktigt än men då han fyller år är han hos sin mamma så då blev de nu :)
Va ganska skönt att lägga sig i soffan igår kväll en stund i alla fall vi la oss vid 22.



Söndag i dag :)
Älsklingen håller på att bära in dom efterlängtade tomtarna. Jag jobbar natt nästan hela veckan som kommer så de finns liksom inte tid att göra de. Fast har tagit ledigt måndanatt för jag har ett möte på måndag under dagen och jag vet inte hur lång tid de tar. Måste ju sova oxå.
Måste bara tjuvstarta men kommer inte att tända nå i förväg.
Senare ska vi på marknaden Oliwer vill ju åka häst och jag ska köpa mig en vetevärmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0