Höstlov....

Nu va de höstlov för barnen undra vad vi ska hitta på?
Jag har ingen aning om vad som händer i stan. Ska kolla upp de :)
Blir lite trist att bara vara hemma.
Jag borde verkligen planera om min blommor fast jag gjorde de i våras. De har visat sig att jorden jag köpte då är dålig de växer svampar i vissa krukor och de kan blommorna dö av o de håller dom verkligen på att göra.
Men å andra sidan är jag själv duktig på att ta dö på dom inga gröna fingrar här inte.
Måste nog klippa ner hunden innan jag gör något annat. Hon ser ut som en björn jag har inte riktigt haft tid med henne tyvärr.
Men men får väl se vad som händer idag i kväll skulle vi få främmande av Stina, Christian och lilla gullet Melker va länge sen jag träffa dom nu saknar dom.

Kommentarer
Postat av: Amirrachel

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-07-04 @ 15:23:54
URL: http://amirrachel.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0