Huvudvärk

Somna med huvudvärk vakna med huvudvärk...inte så mycke att göra åt ska ta lite alvedon och lägga mig på sängen en stund då pojkarna har farit till skolan. Sen måste jag nog tvätta...trist men de måste göras.
I går då jag kom från jobbet hade Chrille gjort de jätte mysigt hemma som vanligt de va tända ljus och bara lugnt.
Jag hade köpt honom en bukett som han fick direkt sen hade jag lagt ett litet paket under hans kudde men de tog ett tag innan han märkte de.
Han blev glad men tycker att jag är lite lurig. Undra vad jag ska hitta på då vi kommer till 10 års dagen???
Får fundera lite...någon kanske har något tips?
Dax att skicka barnen med taxin.

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Så mysigt & grattis ännu en gång. Älskar er!

2010-11-10 @ 09:57:40
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0