Irriterad

Jag gick o la mig igår irriterad och tänkte att de känns bättre då jag fått sova men inte de fortfarande lika irriterad.
För ett tag sen fick vi veta att vi skulle fira några på freda kväll och eftersom jag jobba förmidda då tog jag ledigt så att pojkarna skulle få vara hemmma och ta de lungt så dom skulle orka på kvällen.
Jag förstår inte varför jag ansträngde mig jag borde ha förstått att om jag är ledig och kan vara med så ändras dagen till en dag jag jobbar jag kan minst sagt säga att jag borde ha lärt mig de vid de här laget men de är väl alltid något som får bägaren att rinna över.
De har den gjort nu.
Men men så kan de va. Fast o andra sidan duger inte jag duger inte mina barn och där har jag faktiskt nå att säga till om.
Dom får helt enkelt INTE fara vill min man iväg vilket jag skulle förstå så fixar jag en lämplig barnvakt. Han är en egen individ och han får göra som han vill men han å börjar vara less de här.
Så typiskt att sånt här händer just före jul så vi får väl se vad som händer då.
Men jag ska försöka släppa taget om detta de är inte så kul att vara irriterad och arg flera dagar.
Ska hur som hellst jobba idag :) tur då får jag annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0