Löst

Hehe jag lyckades hitta ett företag som hyr ut minibussar mycke billigare än de andra så nu har vi en bokad som jag åker och hämtar då de är dax :) problemet löst skam den som ger sig.
Då Chrille kom hem åt vi sen koppla han husvagnen så vi har varit med den oxå känns super skönt att de oxå är klart innan snön kom.
De är snart dax för sängen hoppas bara att jag kan sova är lite nervös för i morron. Jag ska på lassa o prova ut en hörapparat vet inte om jag får den i morron.
Jag har ingen aning om hur de går till men blir skönt att börja höra igen nu för att jag "bara" hör dåligt på ett öra men de ställer ändå till de för mig de är ofta jag hör fel eller inte alls och verkligen får anstränga mig för att försöka höra o de tar på krafterna........Jag som har nog lite ork tyvärr.
Men dax att ladda batteriet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0