Morron igen

Hmm att man aldrig kommer undan dessa mornar. Man ska alltid upp då man sover som bäst.
Tog mig i säng tidigt igår redan efter Arga snickaren va de natti. Fast nog har jag kunna ta några timmar till men men barnen ska på skolan så jag har som inte så mycke val. Oliwer är seg som vanligt.
De enda ovanliga idag är att jag har en låsning bokom skulderbladet inte skönt men hoppas de släpper innan jag ska iväg. Svarade på alla frågorna igår tog inte så lång stund bara jag gav mig fan på de o så va jag ju tvungern göra de annars hade de inte varit klart sånt funkar om jag vet att jag måste annars blir de liggande i tid o evighet.
Måste kanske ringa in o logga de jag har jobbat oxå och ändra Rasmus tid på barnmottagningen.
Bäst att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0