Morron

Nästan en helt vanlig morron här hemma. Får surra på Oliwer om att klä på sig innan frukost bla bla bla allt som vanligt där. De enda ovanliga är att jag måste fixa mitt hår de funkar inte längre med en snodd.
Vakna med värsta morronfrillan :(
Jaja skit samma är fixat nu.
Idag är de som vanligt full matning. Pojkarna ska på pbu o träffa läkarn på eftermiddan är de samtal för Rasmus skola. Hoppas de går lika bra som tidigare men har svårt att tro de. Vi närmar oss hans sämre period.
Får väl se nu vad som händer med deras mediciner har skrivit en fusklapp så jag ska komma ihåg allt. Mitt minne sviker ju mig. Dom säger ju att de far då man stressar under för många år o dom har fan rätt. Hoppas de kommer tillbaka snart för de börjar vara ett stort problem.
Hmm måste nog hjälpa Oliwer mws kläderna idag suck va less jag är.
Har massa saker att fixa i kväll för i morron tur Chrille är duktig på att hjälpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0