Nervös måndag!

I dag är de en nervös dag. Jag ska på ett möte som väcker en massa känslor och frågetecken.
Allt bara snurrar i skallen....är de här nå jag verkligen vill? Kommer jag att undermedvetet styra de?
Jag vet inte riktigt vad som händer eller hur lång tid de kommer att ta hur många träffar behövs innan allt är klart.
Jaja jag får säkert mer information idag om allt de där.
Känns som att allt kommit till sin spets nu även om jag bett om de själv och jag har längtat och väntat.
Då de plödsligt blir av o blir verklighet känns de inte lika säkert längre.
Min mage är helt i uppror som vanligt då jag är jätte nervös.
I slutändan blir säkert allt jätte bra men vägen dit...kan jag lita på resultatet ja de får vi väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0