Rött va de här

Haha idag hos frissan kom jag på att jag har råttfärgat tråkigt hår o att de va länge sen jag tona de...
Snilleblixt eller...Iden kom o gick inte att stoppa jag köpte en toning med lite rött i.
De jag hade glömt va ju att mitt hår suger åt sig de röda :)
Ganska kul ändå för de blir sällan som jag har tänkt. Är helnöjd med frisyren men hade kunna va mindre rött.
Fast de är nog en vane sak. Har haft brunt hår nu i många år så de va verkligen dax för en förändring
Upptäckte oxå att jag åker på att platta min lugg suck vilka lockar jag har. Men men nu är de som de blev tror många får en chock på freda haha den bjuder jag på.
Arga snickaren väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0