Segt!

Känner mig seg idag de finns en massa saker jag borde göra men orkar inte just nu i alla fall.
Ska hämta Rasmus före 13 han är med en kompis i Munksund o va på bio igår. Jag får väl höra då han kommer hem om de varit bra. Funderar på att svänga förbi pappa med lampan dom ska köpa av oss den står lite off till skulle va skönt att slippa se den.
Borde nog en vända på stan o kolla om jag hittar nå kläder som jag kan ha på personalfesterna har ju min och Christers snart och är ju inte helt fel om man har nå kläder att åka i....är ju inte så kul men jeans jämt.
Jaja får väl se hur vi gör är säkert för mycke folk på stan för att jag ska orka kolla. Shoppa är INTE min grej.
Nu ska jag sega in i bokens värld kanske eller tvn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0