Slut

Är helt slut i skallen. Mötet på förmiddan krävde rätt mycke känner mig är helt tom o orkeslös.
Jaja tur de går över. Sitter o lyssnar på julmusik för att få upp lite stämning. De brukar funka.
Har fått en ny julduk av mamma inte illa nu slipper jag leta en själv. Den jag har haft på tomtebordet är så jävla ful o gammal. Nu slipper jag den så jag kanske blir nöjd med mitt tomtebord igen kan ju hoppas.
Borde verkligen packa upp alla älsklingarna nu o se. Skulle vilja ha en ny julby den vi har börjar ha gjort sitt den lever om o skramlar men den kanske håller ett år till. Har inte sett någon fin som jag bara vill ha.
Oj vilket jobb jag har framför mig blir ännu mer slut av tanken.
Tur att gubben slutar på en timme då får han hjälpa mig :)

Kommentarer
Postat av: Stina - Mamma till Melker

Jodå, så lite så :) Okejokej !! :D

2010-11-25 @ 20:48:40
URL: http://st1naa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0