Stan

Vi åkte till stan på eftermiddan, Chrille behöver kläder till festerna. Han hitta ett par jeans inne på dressman.
Sen sprang vi runt stan o leta en tröja åt han o strumpor åt mig. Hitta ingenting.
Kanske inte de smartaste draget att ha med sig pojkarna men vi brukar ju ha de så även idag. Oliwer hann springa ganska många extra vara runt så man hinner inte riktigt titta. Men i stan här finns de inte gott om herrkläder är då ett som är säkert mest de som är gubbigt finns vi måste nog o kolla i Lule någon dag till veckan.
Hmm hoppas vi hinner de. Har något planerat varje dag.....är min "lediga" vecka från jobbet i alla fall
Tyvärr är de så mycke annat som ska fixas o man passar ju på då man är ledig från jobbet.
Jaja måste bara komma ihåg att ringa Oliwers skolsyster o höra så att han säkert får ta sprutan då han har epilepsi va de inte säkert.
Ångrar lite att han inte fick den då han va liten fast vem kunde veta att han skulle få ep?
Lätt att va efterklok.
Nu ska jag lägga mig i våran sköna soffa o glo tv byggfällan sen lyxfällan om jag orkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0