Tisda

Sitter just nu på jobbet. Tog med mig datorn bara för att :) I dag har jag inte gjort så mycke mer än sovit för att orka jobba är lite tungt annars att va vaken.
Gårdagens möte gick väl gnska bra tog drygt 2 timmar och har 2 möten kvar sen ska jag nog träffa annat folk oxå men vet inte säkert än.
De va faktiskt jobbigare än jag trodde de skulle vara. Känner mig riktigt ur gängorna nu. Jag fick gå igenom nästan hela mitt liv plus att jag fick hem en lunta papper att fylla i de är över 300 frågor jag ska svara på.....
Va ändå duktig igår kväll för jag svara på rätt mycke.
Men men vad som än händer blir de mycke omtummlande hoppas bara att de är värt de.
Bara tiden kan utvisa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0