Trött

Slutar på 2 timmar då ska jag hem o sova. Hoppas bara de går.
Brukar ha svårt för att sova om dagarna numer tyvärr. Sen så blev de bara att jobba en natt den här omgången o då jag går av vill jag inte sova för länge ska ju kunna sova i kväll oxå.
Jag har tur mamma hämtar mig så jag slipper köra de är ju ingen favorit absolut väst är de då jag är trött o skelar mycke.
I eftermidda ska vi in på kvantum o köpa en ny perkulator våran börjar vara ganska många år o så hade dom så bra pris på dom nu så de är bara att passa på. Måste fixa lite praktiska saker oxå men de kan jag göra i kväll.
Är så smidigt då de går att maila de mesta man blir mindre beroende av öppettider.
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken blir väl ett antal koppar kaffe till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0