Vatten över huvudet

Har jag tagit mig vatten över huvudet nu? Allt blir jobbigare o jobbigare känner mig allt tröttare o mer slutkörd.
Funderar faktiskt på om jag är på väg in i väggen. Vore inte så konstigt som jah går på o envis som synden är jag.
Sitter på jobbet nu. Inte de bästa för mig att jobba natt. Jag sover superdåligt om dagarna o alla tankar kommer då man är själv och blir trött.
Borde kanske tänka mer  på mig själv o sluta va så jävla envis.....fast de är på envisheten man överlever.
Jaja får se hur de blir med orken finns den så fortsätter jag finns den inte måste jag stanna av lite.
Nu ska jag kolla om de är nå bra på tvn brukar inte va de om helgerna men man får aldrig sluta förvånas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0