6 Veckor sen

Hmm nu har de fått 6 veckor sen jag hade ett riktigt svagt ögonblick och lovade att jag skulle komma sminkad till jobbet. Snacka om att jag ångrar mig....smink är inte riktigt min grej.
Men men lovat är lovat har varit tvungen handla nytt smink då mitt har blivit FÖR gammalt så i morron måste jag upp före fan för att kleta i nyllet.
Sminket har jag dock inte köpt i onödan vi har firmafester båda två före jul och så ett dop så jag lär ju använda de mer än en gång.
De är de älskade barnbarnet Melker som ska döpas :)
Nu är de länge sen vi träffa lillkillen så vi saknar honom massor och i helgen hinner inte jag träffa han tyvärr.
De är som de är tiden räcker inte till helt enkelt.
Vi jobbar båda två och har pojkarna som måste göra läxor under veckorna o de går ju före att fara o ränna.

I dag har Oliwer haft hallowenparty på skolan han va dracula ingen passande dräkt men de funka.
Han fick den av mormor som hitta den på dollar. Hon köpte storleken för 11-12 år o han är 8 man tycker ju att den borde va lite stor.....hmm den va slimmad men han va glad för de.
De va ett bra slut innan höstlovet nästa vecka, blir skönt för dom att vila.
Nu blir de att fixa för min utspökning i morron hmm jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0