Mig själv?

Känner mig inte som mig själv. Sitter här och väntar på att få på mig lite kläder har sminkat mig som jag lovat fixat håret mm
Hmm inte konstigt att jag inte känner mig som mig själv idag.
Min älskade Oliwer skratt då han såg mig inte konstigt han är inte van, undra villka reaktioner jag får på jobbet haha
Jag vakna runt 6 en halvtimme innan klockan skulle ringa inte kul men klev upp o såsa på som jag brukar annars klarar jag inte av att leva jag hatar verkligen att stressa på morron de är värt att kliva upp tidigt för att få de lugnt o skönt.
Kanske dax att slita på sig kläderna känns som jag ska på party inte på jobbet, undra hur allt elände ser ut då jag slutar.  Är säkert ganska svart runt ögonen. Jaja får vänta o se
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0