Ny dag...

Dagen började som vanligt jag ville inte alls upp då älsklingen väckte mig men vad har jag fär val?
Rasmus ska ju till skolan Oliwer är fortfarande sjuk :(
Pojkarna hann träffa varandra i 45 minuter men ändå hinner dom bråka, jag blir så less.
De är väl den berömda syskonkärleken.

I dag ska jag packa upp en låda (hoppets låda med allt möjligt i) som mamma packa ner igår.
Då älsklingen kommer hem och vi har ätit midda har jag bestämt att jag ska gå till gamla lägenheten och städa lite. Minst garderoberna som är kvar typ 4 st, ugnen tur att den inte är jätte smutsig och så ska jag ta skåparna inne på toa har jag ork och ljus kvar bbörjar jag ta lite köks skåpar. Då är de inte så mycke kvar typ toa och golven de tar inte så lång stund :)

Måste nog göra en ganska tidig kväll jag är så trött då jag ska upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0