Trött

Det tar på krafterna... I går va jag riktigt duktig jag städade ut de sista i lägenheten fast å andra sidan kan jag inte påstå att jag hade något val de va sista dagen jag hade tid.
De gick super bra och fort att göra de sista men de känns i kroppen.
Då maken kom hem så åkte vi till stan för att fixa nå saker men hann inte de vi skulle göra för vi fick främmande inte bästa dagen men vad att göra.....
Eftersom jag jobbar skift och Chrille dag så har vi inte så många tillfällen vi kan fixa saker som ska göras på men de får väl bli en annan gång.
Jag har bestämmt att vi ska ha en stor spelgel i hallen.

I dag va de upp före tuppen som gällde. Skulle till Skellefte på en utbildning genom jobbet.
De va riktigt intressant och ett suveränt upplägg inga föreläsningar utan dom visa små teaterscener där vi fick se olika senarion som faktiskt kan förekomma på jobbet sen fick vi regigera om som o säga stop där vi tyckte de va fel.
Vi va många där så de blev en hel del saker vi lyfte och diskuterade igenom.
Mycke saker hade man inte riktigt tänkt på fast de beror väl lite på vart man jobbar oxå.
Nu ska jag hoppa i ett skönt bad så de blir nog en tidig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0