Utdragen flytt!!

Saker blir inte alltid som man tänkt sig. Vi börja flytta i början av oktober och hade verkligen tänkt att vi skulle vara helt klara i gamla lägenheten nu men inte de.
Jag har jobbat mycke och hållt på att fixa i nya. Sen har Oliwer blivit sjuk så då hinner man inte göra nå.
Inte så mycke att göra åt tur att de finns kvällar och att jag har en underbar mamma, syster och man.
Vi hjälps åt alla nu så vi kommer att hinna.
Då allt är klart ska vi bara sitta och njuta över hur fint allt är.
Vi har skaffat en del nya möbler :)
Har varit  2 ggr på IKEA denna månad, bara älskar IKEA man får så mycke fint för ganska billig peng och möblerna håller.
Det känns så kul att få fixa som vi vill ha det.

Nu hoppas jag bara att Oliwer ska bli frisk så jag får gå til jobbet igen är inte kul ha sjukt barn som inget orkar.
Han är verkligen hängig och trött 8 år och vill sova midda, de har han inte gjort på väldigt många år, de sluta han med tidigt trots att han hade behövt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0