Världens lyckliigaste unge!!

Har världens lyckligaste unge just nu. Han blir alltid lika glad varje gång han får havregrynsgröt.
Han sitter och äter nu och jag har skit tråkigt.
Jag har fixat undan kartongerna med saker som skulle packas upp och sorteras en del ska ut i förrådet.
Vi har inte plats med allt sen vi bytte bokhylla. Den nya är mycke snyggare men finns inga gömmor i den. Kan inte kasta in saker jag inte vill att folk ska se eller som jag inte vet vart jag ska stoppa.
Tur att vi har gott om förvaringsyta ute :)

Nu ska jag väl invänta att klockan går o att älsklingen kommer hem så jag kan åka o städa inte så kul men måste ju göra de. Tror gubben får köra över hyllplanen till kylen som jag håller på att diska. Tog den smidiga vägen....diskmaskin.
Ska tråka på lite men med vad har jag ingen aning om löser sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0