Äntligen

Nu har det varit plusgrader hela natten så det kan gå att fixa till infarten.
Förra gången det var blida så fick vi en massa spår o gropar men vi trodde att traktorn skulle komma o skrapa.
Haha hur kunde vi ens tro de han skottar ju inte när det snöar så.
Men det blev ju kallgrader innan vi hann skotta bort skiten o det är inte nå bra för bilarna.
Det finns faktiskt dom som kört fast här o taxi kör inte in på gården.
Hoppas det tinat nog mycke så vi får bort allt.
Sen tror jag inte att det händer så mycke mer idag.
En lugn söndag för mig i alla fall.
Chrille prata om att ev åka o se fotboll.
Christoffer har match idag så vi får väl se.
Jag vet att jag inte följer med.
Fotboll är inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0