Dagen!

Det blev inte så mycke av alla planer som fanns.
Mitt på dagen städade vi bilarna. Jag tog min lite utvändigt oxå så de i alla fall går att vara runt bilen.
Christoffer o Melinda var här o hälsade på o Christoffer hjälpte Christer att byta däck på volvon.
Min bil ska ha vinterdäck ett tag till.
Då dom åkte la jag mig för att vila o lyckades somna :)
Inte så ofta det händer.
Tyvärr kom Stina, Christian o Melker då :(
Men jag hann träffa dom en snabbis :)
Dom var på väg att fara då jag klev upp men fick i alla fall se snyggingen.
Sen har vi ätit gott. Grillat o potatisgratäng.
Nu blir det att se om det finns någon film att se på tv.
Tror ju att jag orkar vara vaken mycke längre i kväll än tidigare då jag har sovit midda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0