Förkyld!

I morse då jag vakna va jag väldigt förkyld trodde inte att det skulle bryta ut.
Va lite halv förkyld igår men trodde som sagt inte att de skulle bli mer av de.
Kommer nog inte att hända så mycke idag är jag rädd.
Med lite tur kanske jag målar hyllorna som ska upp i köket.
Vi var till stan o fixa färg igår men jag är inte riktigt nöjd med den.
Jag får nog ändå ge den en chans.
Jag vill ju bara måla ett varv sen ska det vara klart men måste måla minst 2 för att den ska bli heltäckande.
Blir så sköt att få ordning.
Väggdekoren är inte beställd än men det kommer så småningom.
Våran tid räcker liksom inte till nu.
Men det är inget vi kan göra något åt bara ta det som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0