Fredag/lördag

Igår blev det väldigt fullt upp. Jag åkte iväg för att leta Chrille o kolla trycket.
Trycket var som valigt inte bra sämre nu än förra veckan då de låg bra.
Jag väntar att dom ringer mig på måndag o ber mig komma in för en extra koll.
Efter de började jag leta Chrille för jag viste ju vart han sagt att dom skulle va men problemet va att dom inte var där.
Då åkte jag till pappa o satt där en stund.
Fick ett mess om världens godaste vitchokladpaj som skulle komma hem till mig vid 11 så jag åkte hem för att få denna smakupplevelse.
Linda hade tagit en riktigt stor bit åt mig :) mums.
Det är kärlek :)
Då hon hade åkt hem gjorde jag inte så mycke för det började snurra ganska tidigt igår.
Men men Chrille kom hem o hämtade mig o Rasmus för vi skulle handla i stan o in på dollar.
Vi åkte förbi pappa en sväng  till (han ville de).
Han hade en massa saker åt oss :)
Sen ville pojkarna åka med morfar hem så vi åkte i förväg o började med maten.
Efter maten såg pappa att de va blod på golvet, han blev rädd att Oliwer hade blött medan vi åt.
Men det var hunden som börjat löpa :)
Lite roligt är de för jag pratade med Yvonne torsdag om löpet. Hon brukar aldrig löpa när man väntar de.
Bara pang så var det igång.
Nu ska det kollas efter en hanne som vi kan para henne med.
Jag hoppas verkligen att det inte blir som alla andra gånger jag vill att hon ska få valpar.

Vad som händer idag är jag inte säker på...Vi ska grilla så mycke vet jag.
Chrille hade några ideer men vi har inte bestämt något.
Känns inte så lockande för mig för jag vet att jag blir trött tidigt för jag kunde inte alls sova nu på morron.
Lite typiskt en lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0